Pahar de bere Mărgineni cu inscripția BERE LICHIOR MĂRGINENI S.A.bere Margineni  Dor de femeie a întrebarea la Pandhoraa la Mfc în 23 ianuarie dacă n-are etichetă de bere Mărgineni.Nici eu nu am 😦 dar am în colecția de pahare de bere un pahar din plastic al acestei beri.Probabil se vindea pe stadioane ca să nu se poată încăiera suporterii și să se taie cu cioburi de sticlă 🙂 !!!

ACTUALIZARE: am pus lenea deoparte,am scos paharul din vitrină l-am fotografiat și iată-l în toată splendoarea materialului plastic din care e făcut ! Paharul este la mine din vara anului 2008,când l-am cumpărat,cu câțiva bănuți,la oserul din Cluj 🙂bere de Marginenipaharul fiind din material plastic cred că este „foarte tânăr”.Este în stare foarte bună,probabil că nu a trecut prin multe peripeții !!! Anul înscris pe pahar(1895) este probabil anul înființării fabricii și se poate că paharul a fost folosit cu ocazia sărbătoririi centenarului înființării fabricii (1995).

